A Márka a 2011-es Genfi Autószalonon a "New Power of Škoda" szlogennel mutatta be új arculatának elemeit - köztük az új logót is. Az új arculati világ megkülönböztető jellemzői a frissesség és precizitás. A legfontosabb változás a logó esetében, hogy még hangsúlyosabban középpontba került a gyártó emblémájaként megjelenő szárnyas nyílvessző motívuma, amely jóval nagyobb, így jobban látható formában szerepel az új kommunikációs logón.
Ugyancsak Genfben ünnepli premierjét a YETI, nyomában a szaksajtó mindjárt kifejezetten pozitív visszhangjaival. Az új Yetit számos ötletes részlet és műszaki ínyencség jellemezte, kompakt és szimpatikus túrapartnerként egy csapásra meghódítja az osztrák vásárlók szívét.
Fabia Super 2000 versenygépével a Škoda visszatért a világ rallypályáira, mégpedig mindjárt az első szezonjában szenzációs sikerekkel. A kiváló mérlegben számos legjobb idő illetve győzelem, az IRC konstruktőri bajnokságának második helye, több N-csoportos világbajnoki futamgyőzelem, valamint az osztrák bajnoki cím sorakozik.
A Škoda csúcsmodelljének második generációja szintén a Genfi Autószalonon tartja világpremierjét. A Superb II egyéni vonalvezetésével, színvonalas kényelmet kínáló térkínálatával és olyan innovatív technikai részletmegoldásaival tűnik ki, mint például a "TwinDoor" kettős csomagtér-ajtó. Az új modellsorozat számos díjat is elhódít.
Szűk egy esztendővel a második generációs Fabia ötajtós változatának piaci bevezetését követően a "nagytestvér" Fabia Combi is megjelenik a rajtvonalnál. Tovább bővített térkínálatával, felfrissített designnal és magas színvonalú kényelmével egyértelműen elődje sikereinek nyomdokain jár.