2004 - Bemutatkozik az új Octavia.

2004 - Armin Schwarz visszatér a Škoda Motorsport csapathoz. Legördül az egymilliomodik Škoda Octavia. Genfben bemutatják az új Škoda Octaviát. A Škoda a Tour de France hivatalos autója. Martin Mühlmeier a Škoda Motorsport Ralicsapat igazgatója lett. A Škoda Design Centere nyerte a "DesignBEST 2004" díjat. Elkészül az egymilliomodik Škoda Fabia. A Škoda a 2. helyet éri el a J. D. Power vevőelégedettségi felmérésén. A Porsche Hungaria Škoda divíziója a 2003-es év Škoda márkaimportőre. Megjelenik a Škoda Fabia Facelift. Bemutatkozik hazánkban az új Škoda Octavia. Bejelentik: a Škoda Auto az IIHF Jégkorong VB fő szponzora 2011-ig.

2003 - Genfben debütál a Fabia RS és a Fabia WRC.

Fabia RS Magyarországon is. 1.4 PD TDI motor a Fabia-ban. A Škoda a 4. helyet éri el a J. D. Power vevőelégedettségi felmérésén. Elkészül a 900.000. Octavia. Frankfurtban bemutatják a Škoda ROOMSTER tanulmányautót. Elkészül a 4 milliomodik, a Volkswagennel való együttműködés keretében gyártott Škoda modell.

2002 március - A Superb. A Škoda csúcsmodellje.

A Superb a Škoda visszatérését szimbolizálja a luxusautók világába. Elegáns forma, hibátlan részletek, a legkiválóbb minőségű alapanyagok és egy mindent felülmúló belső tér. A Škoda e modelljével bebizonyította, hogy minden kategóriában képes maximális teljesítményt nyújtani.

2001 - A Fabia Sedannal most már teljes a család

A limuzin és a combi változatok után megjelenik a Fabia Sedan. Így a Fabia család most már minden igényt kielégítően képviselteti magát kategóriájában. Az újautó eladások rangsorában a Škoda immár az előkelő harmadik helyen található.

2000 - A Škoda Fabia Combi. Nagy autó a kisautók között.

Egy évvel a Fabia első bemutatkozása után, a Škoda úgy gondolta, hogy itt az ideje, hogy a közkedvelt modell Combi változatát is bevezesse. A siker ebben az esetben sem maradt el: a kényelem és az elegancia harmonikus találkozása ismét sokak felett győzedelmeskedett.

1999 - A Škoda Fabia, mint új kategória

A Fabia bevezetésével, a Škoda új piacokat hódít és mércét állít a kisautók csoportjában. Ennek ékes bizonyítéka, hogy számos nívódíjjal illetik és megkapja a személyautók világának legtekintélyesebb kitüntetéseit is. Az "Év autója" lett számos európai országban és elnyerte a német Bild am Sonntag magazin által odaítélt "Arany Kormánykerék" díjat is.

1998 - A Škoda először állít elő évi 400.000 autót

A Škoda eléri addigi rekord teljesítményét, évente 400.000 gépkocsit gyárt, melyet a világ 70 országába exportál. A sikerhez kétségtelenül az Octavia modell is hozzájárult, mely ebben az évben Combi változatban is piacra került.

1996 - Škoda új dimenziója

Az év áprilisában ünnepelhette a gyár azt az eseményt, hogy az új partnerség égisze alatt az egymilliomodik Škoda is elkészült Mlada Boleslavban. Ennek időpontja majdnem teljesen egybeesett a vegyesvállalat fennállásának 5. évfordulójával. Ugyanekkor következett az új modellcsalád, a középkategóriás Octavia bemutatása és a legkorszerűbb technológiákat felsorakoztató új gyáregység átadása is.

1991 - Csatlakozás a VW csoporthoz

Az 1989-ben bekövetkezett politikai változásokat követően, az új gazdasági és piaci körülmények hatására a Škoda új, tőkeerős külföldi partner után kezdett kutatni, hogy a vállalat működését hosszútávon biztosítani tudja és újra nemzetközi szereplővé válhasson. 1990 decemberében a cseh kormány a Volkswagen mellett voksolt és 1991 áprilisában az új, Škoda automobilova a. s. vegyesvállalat megkezdte működését.