A Slavia márkanév alatt 1895-től még kerékpárok és motorbiciklik készültek a Mladá Boleslav-i műhelyben. A logó alapja egy kerék volt, amelyet zöld hársfalevelek vettek körbe, a szláv népet jelképezve. A cég alapítóinak nevei is szerepeltek a logón, de csak később váltak annak fő motívumává.
Az L&K logó formavilágára az Art Nouveau művészeti stílus volt hatással. Az L&K rövidítés a két alapító nevének kezdőbetűjét jelenti: Václav Laurin és Václav Klement. A logón a monogramot zöld babérkoszorú fonja körbe, amelyet a győzelemmel és az antik korral lehet összefüggésbe hozni. A babérkoszorú mintha már előre jelezte volna a Laurin & Klement sikerét…
Mladá Boleslavban a Škoda márkanév alatt 1926-ban gyártottak először autókat. Míg a márkanév teljesen megváltozott, a logó mintája, benne a babérkoszorúval, a folytonosságot jelképezi. A logónak új, ovális alakja lett, de a márkanév még mindig domináns szerepet töltött be a logó közepén.
A híres "szárnyas nyílvesszős" logót legelőször 1926-ban használták. Eredetét rejtély övezi, azonban a Škoda Plzeň kereskedelmi igazgatóját, T. Maglič-ot szokták az öt tollal ékesített indián fejdísz-jelkép ötletgazdájaként emlegetni. A kék és fehér színű, kör alakú, jobbra mutató szárnyas nyílvesszővel kiegészített logót néhány eredeti Škoda alkatrészen (pl.: ablaküvegeken és motorblokkokon) a mai napig használják.
Noha a Škoda logó az egyik legeredetibb és -letisztultabb márkajelképnek számít a világon, megalkotója a mai napig sem ismert. A fekete-zöld logó még nagyobb fokú eredetiséget kölcsönöz a Škoda márkának: a fekete szín jelképezi a 100 éves hagyományt, a zöld pedig a környezetbarát technológiát. 2010 áprilisában a logó egy kisebb frissítésen, "facelift"-en ment keresztül. A logó háttere fehér lett annak érdekében, hogy a szárnyas nyílvessző még jobban az előtérbe kerülhessen.
A Márka a 2011-es Genfi Autószalonon a "New Power of Škoda" szlogennel mutatta be új arculatának elemeit - köztük az új logót is. Az új arculati világ megkülönböztető jellemzői a frissesség és precizitás. A legfontosabb változás a logó esetében, hogy még hangsúlyosabban középpontba került a gyártó emblémájaként megjelenő szárnyas nyílvessző motívuma, amely jóval nagyobb, így jobban látható formában szerepel az új kommunikációs logón.
A nyílvessző zöld színének tónusa az eddigi "natúr-zöldről" a frissebb hatást keltő "Škoda-zöld" árnyalatra változott. A szárnymotívum külső szélein krómdíszítés kelt még igényesebb benyomást. Hasonlóképpen fejlődött a szárnyas nyilat övező, eddig fekete szegélygyűrű is, amely most karcsúbb vonalakkal és szintén krómhatású rajzolattal jelenik meg. A szegély jóval nagyobb távolságban veszi körül a nyílmotívumot, a teljes embléma számára levegősebb és karakteresebb megjelenést kölcsönözve. A "Škoda AUTO" a korábbiaktól eltérően már nem olvasható a szegélygyűrűn, helyette ezúttal a márkajelvény felett a "Škoda" márkanév látható, amely a logó elválaszthatatlan része. Új színvilága, arányai és elrendezése révén a megújult logó egyszerre sugároz frissességet és letisztult precizitást.