A Fabia R5 a Super 2000-es modell közvetlen utódja, ami a Škoda Motorsport több, mint 100 éves történetének legsikeresebb fejezetét írta. Az autót a kategória FIA-szabályzatainak megfelelően egy 1,6 literes turbómotor hajtja, aminek ereje egy ötsebességes szekvenciális váltón és összkerékhajtáson keresztül jut a kerekekhez. Tömege a szabályokban előírt minimumnak megfelelően 1230 kilogramm. A tökéletes végeredmény érdekében a csapat mögött több, mint egy éves fejlesztői munka áll, de a befektetett idő meghozta gyümölcsét: az R5 túlszárnyalta elődje sikereit.
Motor: soros, négyhengeres turbómotor, 1615,2 ccm
Motor elektronika: Magnetti Marelli
Teljesítmény: 275 LE - 420 Nm
Kuplung: Sachs 2 tárcsás, 185 mm átmérőjű
Váltó: 5 sebességes szekvenciális, XTRAC
Hajtás: állandó 4 kerék meghajtás, 2 mechanikus differenciálmű
Felfüggesztés: McPherson, Sachs lengéscsillapítók
Fékek: aszfalt 355 mm, murva 300 mm
Üzemanyag ellátás: 82,5 l biztonsági tank, fogyasztás 0,6l/km (gyorsasági)
Méretek:
hossz: 3994 mm szélesség: 1820 mm súly: 1230 Kg tengelytávolság: 2467 mm